24 de gen. 2011

Cronica d'una travessa Atlàntica

Aquest es el relat d'un somni que es va fer realitat. Una aventura. Un viatge, que jo considero excepcional; perquè en la vida no es presenten gaires oportunitats com aquesta.
Soc molt afeccionat al mar i a la navegació, amb els quals mantinc una bona relació des de la meva joventut. Fins i tot, els darrers anys de la meva vida laboral han sigut com a docent preparant futurs patrons per a la navegació d'esbarjo.
El somni d'un navegant, des de sempre, ha sigut donar la volta al mon a vela; a l'abast de ben poques persones. Jo sempre el vaig tenir. 
Aquesta travessa a vela des del Brasil fins a Espanya, va ser la píndola daurada que hem va conformar i no pensar mes en somnis gairebé impossibles. Vaig aprofitar l'oportunitat i vaig viure l'aventura de fer-la realitat. I aquí en teniu el relat complert, dividit en quatre parts, que aniré inserint en aquest blog i confiant que sigui del vostre interes.

1a. part: De Girona al "Menenes"
2a. part: De Salvador de Bahía al Mar Carib
3a. part: Antigua i les Illes Verges
4a. part: La travessa de l'Atlàntic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada