10 de des. 2010

Justificació d'aquest blog

     Es una manera molt pràctica per penjar-hi diferents escrits que he publicat a la revista Exocetus Volitans de l'AGAM (Associació Gironina d'Amics de la Mar). 
     Amb la idea que en un futur aniré afegint d'altres temes que tinc rodant pel meu cap i avui encara pendents d'escriure.
     Tinc  ben clar que, els humans tenim una curta estada en aquest planeta. I quan estem a la tercera edat, jo ja hi soc, penso sovint en l'efímera que es aquesta estada i no m'agradaría que un cop passat avall (que diu l'inefable Josep Pla), no en quedes cap record meu... bàsicament pensant en els meus descendents.
     Els meus records mes antics s'acaben en el únic avi que vaig conéixer, mes enllà, tant sols alguns escrits i notes que s'han conservat. Poca cosa.
     Si aquestes ratlles arriben mes enllà, em donaré per molt satisfet. L.S.V.
Una portada del nº22 (Any 2009)

     Aquesta publicació te la particularitat que està escrita en català i francés i la curiositat de disposar de doble portada, una en cada extrem, invertint la posició del quadern. Per un costat fa de coberta al text en francés i per l'altra al text en català. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada